Cu o misiune îndrăzneață de a discuta despre viitorul industriei ospitalității, provocările și oportunitățile actuale din acest domeniu, evenimentul RESTOFUTURE a revenit în atenția antreprenorilor din domeniul HORECA. După edițiile anterioare, de la Cluj și Timișoara, cea de-a treia conferință RESTOFUTURE a avut loc pe 11 iunie la Hotel Ramada din Craiova.
Industria ospitalității este într-o permanentă transformare și proces de adaptare la noile cerințe și tendințe ale pieței. Participanții la acest eveniment au explorat provocările și oportunitățile aduse de aceste schimbări, precum și strategiile și inovațiile care pot contribui la succesul afacerilor din domeniu.
Știm cu adevărat ce înseamnă profitabilitatea în Horeca? Am abordat indicatorii cheie precum rentabilitatea, feedback-ul clientului și eficiența operațională, fundamentali pentru succesul în acest domeniu dinamic, inclusiv pentru afacerile de tip franciză. Participanții au descoperit strategii concrete pentru transformarea ideilor în afaceri prospere, cu accent pe inovație, personalizare și adaptare la tendințele pieței, în contextul unui mediu competitiv și în evoluție constantă.
Unul dintre factorii critici pentru livrarea unei experiențe superioare în industria ospitalității este gestionarea resurselor umane. Participanții au aflat tactici eficiente pentru atragerea și administrarea acestor resurse, precum și modalitățile prin care antreprenorii pot crea echipe puternice și angajați motivați. S-a răspuns la întrebarea dacă reursele umane din alte țări reprezintă o alternativă bună.
Un alt subiect de interes a fost automatizarea proceselor, care devine tot mai vitală în industria ospitalității, contribuind la creșterea eficienței și la reducerea costurilor. Această tendință transformă modul în care afacerile din domeniu operează și interacționează cu clienții.
Într-o lume digitalizată în continuă expansiune, adaptarea la noile tehnologii și tendințe de consum devine esențială pentru succesul în industria ospitalității. Am discutat despre modul în care antreprenorii pot utiliza tehnologia pentru a îmbunătăți experiența clienților și pentru a analiza eficient afacerea în era digitală.
Cerințele și așteptările clienților în restaurante sunt într-o continuă schimbare, iar antreprenorii trebuie să fie pregătiți să se adapteze. S-a pus accent pe modalitățile prin care restaurantele pot utiliza rezervările online și aplicațiile proprii pentru a îmbunătăți experiența clienților și pentru a crește eficiența operațională.
Evenimentul RESTOFUTURE, organizat de FreyaPOS, cu suportul partenerilor Bookingham, HR Umbrella, BisBags, Franchwise, Taptasty, Ecr Systems, a fost o oportunitate bună pentru antreprenorii din industria ospitalității de a-și îmbunătăți cunoștințele, de a-și extinde rețeaua de contacte și de a descoperi cele mai recente tendințe și inovații din domeniu.
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 luni | Acest cookie este setat de pluginul GDPR Cookie Consent. Cookie-ul este folosit pentru a stoca consimțământul utilizatorului pentru cookie-urile din categoria „Analitice”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 luni | Cookie-ul este setat de consimțământul cookie GDPR pentru a înregistra consimțământul utilizatorului pentru cookie-urile din categoria „Funcționale”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 luni | Acest cookie este setat de pluginul GDPR Cookie Consent. Cookie-urile sunt folosite pentru a stoca consimțământul utilizatorului pentru cookie-urile din categoria „Necesare”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 luni | Acest cookie este setat de pluginul GDPR Cookie Consent. Cookie-ul este folosit pentru a stoca consimțământul utilizatorului pentru cookie-urile din categoria „Altele. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 luni | Acest cookie este setat de pluginul GDPR Cookie Consent. Cookie-ul este folosit pentru a stoca consimțământul utilizatorului pentru cookie-urile din categoria „Performanță”. |
viewed_cookie_policy | 11 luni | Cookie-ul este setat de pluginul GDPR Cookie Consent și este folosit pentru a stoca dacă utilizatorul și-a dat sau nu consimțământul pentru utilizarea cookie-urilor. Nu stochează date personale. |